Co zákazníci hodnotí

.

Pokud si nějaký obchodník, a to především ten, který se pohybuje na poli internetového obchodu, myslí, že může snadno ušetřit peníze na balení svého zboží, tak ten se hluboce mýlí. Jistě, jednou nebo dvakrát vám to u daného zákazníka může projít. Nabídnete mu nižší cenu, kterou ponížíte o menší kvalitu balení zboží, což ho naláká. Ale funguje to jen do té chvíle, než váš zákazník prohlédne, že za svou nižší cenu získává horší služby. Poté už na něj podruhé nečekejte, anebo můžete naopak očekávat žádost o vrácení vydaných peněz za zboží.

Pár korun nehraje roli

Když totiž k někomu dorazí jeho objednané zboží ve stavu, který odpovídá vytažení z popelnice, moc dobře si rozmyslí, zda o takovou nekvalitu stojí a zda má ještě o zboží od vás zájem. A lidé jsou dnes vybíraví, neboť si vybírat mohou. Peníze již nejsou tak nedostatkové, aby se lidé snažili ušetřit naprosto na všem. Vždyť slevy dnes vykukují na každém rohu a lidé si mohou vybírat. Takže není divu, že si raději vyberou o pár korun dražší zboží, které je kvalitně zabaleno v poštovní igelitové obálce, než to, které je levné, ale dorazí k nim ve stavu, jakoby přicestovalo ze smetiště.

.
Co zákazníci hodnotí
4.4 (87.5%)16
.