Co neprobírat na poradě?

Na poradě by se měli především probírat důležité věci a ne to, že někdo neuklízí kuchyňku a je bordelář, což jsem osobně zažil. Chápu, že jednou, dvakrát na to upozornit je dobré, ale rozhodně by to nemělo být smysl porady. Pokud Vám někdo dělá nepořádek v kanceláři, tak si to s ním osobně vyříkejte mezi čtyřmi očima a netahejte do toho zbytek týmu, je to pak ztracený čas.
 
 

Co řešit na poradě?

 
Na poradě byste mimo jiné mohli řešit to, zda místo kanceláře, lokalita je vhodní nejenom pro Vás, ale i pro Vaše zákazníky. Pokud Vám osobně nevyhovuje místo a uvažujete o novém, protože nechcete jezdit přes půlku města, tak využijte tu možnost si najít něco lepšího. stěhování firem Praha využijete pro odvoz své IT techniky, cenných věcí, trezorů a dalších věcí z kanceláře.

Co neprobírat na poradě?
Ohodnoťte příspěvek